איפור קבוע

איפור קבוע הוא פתרון אידיאלי עבור נשים ששואפות להיראות מעולה כל הזמן ועייפו משגרות טיפוח שכוללות שימוש בתכשירי איפור על בסיס יומיומי. איפור קבוע מעניק מראה נשי ואסתטי שלא נפגע ממפגש עם מים, לחות וזיעה ומסייע לכל אישה להיראות במיטבה גם כשהיא מתעוררת בבוקר וגם אחרי יום ארוך ועמוס. המרווחים בין הטיפולים גדולים ומי שמבצעת טיפול איפור קבוע יכולה להיות רגועה ולדעת שהיא נהנית מהתוצאות למשך חצי שנה מינימום ולעיתים אף לכמה שנים מבלי להזדקק לתיקונים וחיזוקים.

ישנם כמה אזורים בפנים בהם ניתן לבצע טיפולים של איפור קבוע ולכל אחד מהם יתרונות משלו:

איפור קבוע בגבות

באזור הגבות ניתן לבצע טיפולי איפור קבוע המתבססים על שיטת המיקרובליידינג, הכוללת שיטות כמו איפור בשיטת השערה והצללות. שיטת השערה היא שיטה של איפור קבוע בה מוחדר אל העור פיגמנט התואם את צבע הגבות הטבעי, באמצעות מחטים עדינות המסייעות ביצירת הדמיה של קו שיער אמתי. שיטת ההצללה נועדה על-מנת להעניק לגבות נפח טבעי והיא מיועדת גם עבור נשים עם גבות שופעות הזקוקות לחיזוק אסתטי וגם עבור נשים עם גבות דלילות הזקוקות לאיפור קבוע אשר יעניק להן מראה שלם והרמוני.

איפור קבוע באזור העיניים

אם יש משהו אחד שאפילו נשים שאוהבות להתאפר שונאות להתעסק אתו – זה שרטוט האייליינר. גם נשים מיומנות מוצאות את עצמן נאבקות מדי יום עם שרטוט הקו המדויק במרחב שמעל הריסים העליונים, במטרה להעניק לעיניים מראה מודגש ונשי. איפור קבוע באזור העיניים פותר את האתגר הזה ומעניק לעיניים מראה זוהר ומטופח, עם חסכון משמעותי בזמן, כסף והתעסקות עם עפרונות אייליינר וחיפוש אחר האייליינר המושלם והקל ביותר לשימוש.

איפור קבוע בשפתיים

השפתיים הן מהאיברים הנשיים ביותר שיש ונשים בעלות שפתיים דקות או בעלות צבע דהוי, עלולות להרגיש חוסר בטחון ומבוכה בנושא. הפתרון הזמני הנפוץ ביותר הוא שימוש בליפסטיק, אך פתרון זה מצריך תחזוקה שוטפת הכוללת מריחה ותיקונים כמה פעמים ביום והתמודדות עם מצבים מביכים בהם שאריות ליפסטיק נשארות על גבי כלי אוכל, בגדים וכדומה. טיפול של איפור קבוע בשפתיים מתבסס על טכנולוגיית המיקרו פיגמנטציה, אשר מחדירה אל שכבות האפידרמיס העליונות פיגמנט בגוון עדין היוצר שפתיים במראה סימטרי ומודגש, אך טבעי ועדין. התהליך אינו כרוך בכאב וניתן לבחור מתוך מבחר גדול של צבעים וגוונים, כך שכל אחת יכולה ליהנות מצבע שפתיים התואם לצבע העור הטבעי שלה.

גלריית לפני / אחרי

איפור קבוע - גבות

מילוי צלקת באיפור קבוע

גבות בשיטת השערה

לקוחה שהגיע ללא גבות כלל ויצאה עם גבות טבעיות ומסודרות

איפור קבוע בשפתיים

קצת טקסט שמסביר על הטיפול קצת טקסט שמסביר על הטיפול קצת טקסט שמסביר על הטיפול קצת טקסט שמסביר על הטיפול קצת טקסט שמסביר על הטיפול

נבנה ע"י CXM ניהול חווית לקוח