עיצוב וסידור גבות

עיצוב גבות הוא לא טרנד של השנים האחרונות. ניתן למצוא עדויות על עיצוב ומריטת גבות כבר בתקופות מוקדמות מאוד בהיסטוריה, מה שמראה על כך שכבר בזמנים עברו הבינו את החשיבות הרבה שיש לגבות מעוצבות והדרך בה הן משפיעות על מבנה הפנים שלנו. מה שכן נתון לטרנדים משתנים, זו הצורה שבה מעצבים את הגבות. יש עשורים בהם היה נהוג עיצוב גבות דקיק וכמעט בלתי נראה ויש עשורים שמה שמאפיין אותם אלו הן גבות עבות. בשנים האחרונות ניתן לשים לב כי התחום של עיצוב גבות לא כולל טרנד אחד, אלא מורכב בעיקר משילוב בין הטרנדים השונים ושם דגש מיוחד על ההעדפה האישית של כל אישה לגבי הגבות שלה.

אבל אם עיצוב גבות הוא לא משהו חדש, אז איך זה שהתחום הזה הפך פתאום לכל כך מדובר ונדמה ששומעים עליו בכל מקום?

הטכנולוגיה של היום מאפשרת עיצוב גבות בשיטות חדשניות

השינויים הטכנולוגיים בתחום טיפולי האסתטיקה הביאו גם לשינויים תפיסתיים. אם פעם מישהי שסבלה מגבות דלילות נאלצה להתייחס לכך כאל גזירת גורל, הרי שכיום ישנן מגוון שיטות המאפשרות לכל אחת לקבל גבות במראה שופע וטבעי. השיטה העיקרית בה משתמשים עבור עיצוב גבות היא מיקרובליידינג, שמתחלקת למגוון של תת-שיטות כמו עיצוב גבות בשיטת השערה והצללת גבות בשיטת הפודרה.

איך עובד המיקרובליידינג וממה צריך להיזהר?

מיקרובליידינג היא למעשה שיטת איפור קבוע, מתקדמת מאוד מהשיטות המיושנות שהותירו נשים עם גבות לא אסתטיות ובמראה לא טבעי. השיטה מכונה על שם הלהבים במכשיר המשמש להחדרת הפיגמנט אל העור – המיקרובליידינג. אלו מחטים עדינות ודקיקות באמצעותן חורצת מעצבת הגבות את הדמיית השיעור בעור ולשם מוחדר הפיגמנט, בתהליך המזכיר קעקוע. יש לציין כי מדובר בהליך עדין יותר מקעקועים (בהם מוחדר הדיו אל עומק האפידרמיס במטרה להישאר בו כל החיים). מכיוון שכך, הפיגמנט נוטה לדהות תוך חצי שנה-שנה ואז יש צורך בטיפול נוסף של עיצוב גבות במיקרובליידינג.

לכאורה, נשמע פשוט. בפועל, עיצוב גבות בשיטות המיקרובליידינג וההצללות היא עבודה למקצועיות בלבד. מעצבת גבות מומחית מקפידה על כמה היבטים בתהליך של עיצוב גבות, שהופכים את העבודה שלה לאיכותית:

  • פיגמנטים ולהבים מהחברות המובילות בעולם ביחד עם מכשור תקין ואיכותי.
  • בחירת פיגמנטים בהתאם לאבחון קפדני של סוג העור, כיוון צמיחת השערות, מבנה הפנים והטעם האישי של כל לקוחה.
  • עבודה מדויקת ועדינה. חשוב להבין כי עבודה במיקרובליידינג דורשת דיוק מרבי ושליטה מלאה בעומק החדרת הפיגמנט, אחרת נוצר מראה מאולץ ולא אסתטי. מיומנות ברמה כה גבוהה היא משהו שאפשר למצוא רק אצל בעלות ניסיון עשיר בשיטות של עיצוב גבות.

עיצוב גבות מושלמות בטיפול קצר ויעיל

כיום גם נשים עם גבות דלילות יודעות שכבר לא מדובר בגזירה שאין איך להתגבר עליה. גבות דלילות יכולות להיגרם כתוצאה ממגוון סיבות, אך לכולן פתרון אחד: עיצוב גבות במיקרובליידינג, שמתקן את המראה עם הדמיית שיער מדויקת. נשים שעוברות עיצוב גבות מקצועי נהנות מגבות המעניקות למבנה הפנים שלהן מראה הרמוני ונשי, המעלה את הביטחון העצמי ומוסיף לכריזמה הנשית הטבעית שלהן.

גלריית לפני / אחרי

עיצוב גבות

צביעת גבות

עיצוב גבות

נבנה ע"י CXM ניהול חווית לקוח